Bejelentkezés

Kérjük, jelentkezzen be, ha szeretné látni a tagoknak elérhető tartalmakat!

Olimpia, VB és EB

ÖRT-FINA közös állásfoglalás a Vizes Világbajnokság védjegyeinek használatáról, FINA Brand Manual - 2017

2017-ben kerül megrendezésre a Budapesten a FINA (Nemzetközi Úszószövetség) 17. Világbajnoksága, ezért fontos leszögezni, hogy a tornával kapcsolatos összes kereskedelmi jog tulajdonjoga és kezelése a Nemzetközi Úszószövetséget (FINA) illeti. Tekintettel arra, hogy a védjegyek oltalom alatt állnak, ezért a 2017-es FINA Vizes Világbajnokság szervező bizottsága és az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) közös állásfoglalást készített a kommunikációs szakma munkájának megkönnyítésére.
A 2017-es FINA világbajnokság alkalmából a FINA részletes útmutatót készített az eseménnyel kapcsolatos védjegy oltalomról.
Kérjük a reklámozókat, amennyiben a vizes világbajnoksággal kapcsolatos üzenetet kívánnak a reklámjukban használni, úgy az útmutatókat alaposan tanulmányozzák, hogy megfelelő, etikus reklámok készüljenek.

ÖRT-MOB közös állásfoglalás az olimpiai jelképek használatáról - 2016

2016. az olimpia éve, így számos ötlet merül fel az „olimpia” szó, vagy valamely olimpiai jelkép kereskedelmi vagy egyéb célú felhasználására. Tekintettel arra, hogy ezek jogi védelem alatt állnak, a Magyar Olimpiai Bizottság és az Önszabályozó Reklám Testület közös állásfoglalást készített a kommunikációs szakma munkájának megkönnyítésére.
ÖRT-MOB állásfoglalás

ÖRT-MLSZ közös állásfoglalás az Európa Bajnokság védjegyeinek használatáról - 2016

2016-ban kerül megrendezésre a franciaországi labdarúgó Európa-bajnokság, ezért fontos leszögezni, hogy a tornával kapcsolatos összes kereskedelmi jog tulajdonjoga és kezelése az Európai Labdarúgó Szövetséget (UEFA) illeti. Tekintettel arra, hogy a védjegyek oltalom alatt állnak, a Magyar Labdarúgó Szövetség (MLSZ) és az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) közös állásfoglalást készített a kommunikációs szakma munkájának megkönnyítésére.
ÖRT-MLSZ állásfoglalás

FIFA Guideline

A 2014-es futball világbajnokság alkalmából a FIFA részletes útmutatót készített az eseménnyel kapcsolatos védjegy oltalomról.
Kérjük a reklámozókat, amennyiben a futball világbajnoksággal kapcsolatos üzenetet kívánnak a reklámjukban használni, úgy az útmutatót alaposan tanulmányozzák, hogy megfelelő, etikus reklámok készüljenek.
FIFA Guideline